sâmbătă, 1 octombrie 2016

Dezamagit

Sunt total altcineva de cand m-am cunoscut
Dezamagit, inferioritatea imi ofera scut
Scuip dezamagit otrava cu care ai muscat dupa atatia ani
Bucata cu bucata,"dar branza e pe bani"
Si criza pentru tine inseamna valiza,le faci stiva
Esti complice singur la propria eschiva
Accepti realitatea ,dar ea iti ofera palme
Accepti iubirea,dar ea iti ofera drame
Cuvinte inutile,reactii,distractii
Esti cel mai prost film,in cautare de ratii
Ratingul tau e  minusu`,nu o mai arde precum crinu`
Ca esti o mimoza ,m-ai dezamagit cumplit,
Dar ti-ai ars singur plinu`.

Sa nu cauti ajutor,n-o sa ti-l ofer
Sa imi pazesc spatele,incep sa disper
Sa fug?Nu ma ascund nici in spatele unui sicriu
Esti atat de las,nu te ascunde nici degetul mijlociu
Te-ai schimbat,te-a acaparat,ai visat,te-am lasat
Sunt dezamagit,dar ca un jucator de poker prost,
Ai facut o miscare la care m-am asteptat.
Sa nu astepti sa astept,m-am desteptat de mult timp
Cuvintele sunt grele,trecutul nu-l schimb
Crezi ce vrei,dar tine bine totul minte
Niciodata sa n-ai incredere in cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu