joi, 6 octombrie 2016

Margaritar din stele

Da-i play:https://www.youtube.com/watch?v=bhdla5_SBeI

Margaritar din stele ,i-ati luceferii inapoi
Am nevoie de tine si tu ai nevoie de noi
Ce pacat ca intre noi piedici si lacrimi de noroi
Ti-am zis ca niciodata n-o sa fi pe locul 2
Si,multe cuvinte ,putin simt adevarul
Eu te miros in valuri si in valuri ai parul
Minunate stanci si capodopere luxoase 
Si universul inca joaca cu noi pase
Ce pacate,si cat de multe am Doamne?
De ce cand vine vorba de dame,am numai drame?
De ce inca exista o maica in icoane
Soarbe linistita linistea si ma adoarme
Si ma rog la sfinti din lut,si chipuri de marmura alba
Sunt un trecator ce doarme intr-o pasune calda
Liber de pareri cu pareri impartite
Sunt propriul balansoar intr-o stanca cu lacrimi infinite
N-am lumina in grota,respect capul din fonta
E o matrice ce ne neaga si ne aproba
Cati suntem,sau cine eram
Despre cine e vorba si cat de mult vorbeam 
Nu stiam,nu apreciam,zambeam
Muream pe interior ,iubeam,ma renasteam
Acum nu mai tin la nimic,tin pixul in mana
El tine la mine inca din prima luna
Am luat pixul la botez si am zis ca nu-i dau drumul
N-o sa ma opresc curand ,daca o sa ard ,sa-mi vegheati fumul


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu