luni, 31 octombrie 2016

Muza

Muza imi cauta venele si sangele se inclina
Cainii latra si stelele urla in surdina
Cu meteoritii ce isi au rol de kamikaze
Printre atatia sori,ea e cea care-mi ofera raze
De caldura,cand mor si sunt mort de ura
Ce cantec de vals ,spune-mi regii din tura
Ca am pionii pregatiti si sunt atrenati de cadere
Exclusiv,sunt partea negativa a partilor bune din chestiile rele
Ce influenta sa ai asupra unui nemernic
Cand imi povestesti basme,deschizi un camp magnetic
Dar muzele nu mor si nici poetii nu-s betivi dupa o singura muza
Ca majoritatea suntem alcoolisti convinsi cautandu-ne o scuza
Si creste ce nu-si mai au rol decat sub bluza
Crestate sunt caile si pline de amintiri negre ca o buburuza
Dar linistea ingroapa dorul si admiratia
Ca ne vedem destul de rar ,in conformitate cu conspiratia
Ca inima-mi face con spiralatia si sunt centru
Cu idei pline de harul Sf Graal ,ca un spectru
Muza imi spune versuri,iar eu le recit odios
Am recitit acea carte,incat foile si-au dat filele jos
Cu idei filosofice ca viata ,moartea si amorul
Nu vreau sa-mi schimb trecutul si sa-mi cante muza viitorul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu