luni, 26 septembrie 2016

Noapte Buna!

Strazi goale si martori morti
Sirene surde ,ne asurzesc pe toti
Somn de nevoie voita,intriga elementara
Sa dorm,de mor in somn,cine ma scoala?

Iubesc singuratatea noaptii,da-n incercarea ei
De liniste,ca florile vii al unui tei
Imi canta balade nastrusnice de somn
Sa te am dormind linistita,sa te adorm.

Mi-e frica de noapte,aroganta efemera
Eu joc poker cu fantome,duhuri intr-o sfera
Ca intr-un sfert de ora voiam sa ma culc
Vis dupa vis ,cosmar,sunt ars pe rug.

Ai tu curaj noapte.... sa zambesti macar o data
Sa-ti iei forma de zi ,sa ne luminezi odata
Sa ne acceptam usor,pentru zorii unei zile
Noaptea,parca avem defecte mai putine.

Cine,cine ne spune ,cine ne canta
Vrajitoare de ocara ,intr-o pajiste stramta
Danseaza cu ielele si comori rasar agale
Noaptea Buna draga mea zi,e timpul de culcare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu